διαγωνισμός για  την συγκεκριμένη πτήση δεν είχε προσελκύσει κανένα ενδιαφέρον με αποτέλεσμα να καταλήξει άγονος..

Και στην πορεία όμως, στις συζητήσεις της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας, για επαναπροκήρυξη με βελτιωμένους όρους και στο γραπτό αίτημα, δεν υπήρξε καμία απάντηση.

Αυτά είναι τα βασικότερα συμπεράσματα που προκύπτουν από την επίσημη απάντηση που δόθηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο Πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος.

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και το Υπουργείο Μεταφορών εξετάζουν, όπως τονίζεται, την επανάληψη της διαγωνιστικής διαδικασίας και την τροποποίηση των όρων της διακήρυξης, προκειμένου η γραμμή να καταστεί ελκυστικότερη.

Κι αυτό το κάνουν με μείωση της ελάχιστης συχνότητας πτήσεων και προσαύξηση του ετήσιου οικονομικού αντισταθμίσματος ανά πτήση.

Σημειώνεται ότι η διαδικασία αυτή κρατά πάνω από ένα χρόνο και από την απάντηση δεν προκύπτει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για επανάληψη του διαγωνισμού.

Σημειώνεται ότι κατά την διαβούλευση των όρων της διακήρυξης του πρώτου διαγωνισμού η εταιρεία Olympic Αir πρότεινε η δημόσια υπηρεσία στην εν λόγω γραμμή να αφορά πτητικό έργο μόνο για τη μέση και υψηλή περίοδο, πρόταση η οποία δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα των τοπικών φορέων.

Μετά τον διαγωνισμό που κρίθηκε άγονος, τον Σεπτέμβριο του 2023 η ΑΠΑ απέστειλε έγγραφο προς τις εταιρείες Olympic Air, Sky Express και Marathon Airlines, ζητώντας προβλεπόμενα στοιχεία κόστους και εσόδων..

Απάντηση δεν έλαβε ποτέ… Καμία αεροπορική δεν ανταποκρίθηκε στο έγγραφο αυτό κάτι που αποτυπώνει την αδιαφορία τους για την συγκεκριμένη γραμμή.