Καμία εντύπωση δεν μας κάνει πια το γεγονός, ότι μετά από δύο διαγωνισμούς που κηρύχθηκαν άγονοι, η δημιουργία για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης έγινε απευθείας ανάθεση. Και βγήκε αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία:
Το οποίο όπως είπε ο Χρήστος Σταϊκούρας “το πεζό γράμμα “μ”, αποτέλεσε μία προφανή επιλογή ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά να διαφοροποιείται από το κεφαλαίο Μ, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε διάφορες παραλλαγές σε όλον των κόσμο”.
Και φυσικά το χρυσοπληρώσαμε, αφού έγινε απευθείας ανάθεση της σύμβασης «Δημιουργία Λογότυπου και Σήμανσης για το μετρό Θεσσαλονίκης» στην εταιρία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα έναντι 30.000 ευρώ.
Να θυμίσουμε ότι ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί που είχαν προκηρυχθεί για τον σχεδιασμό του σήματος/εμβλήματος για το μετρό της Θεσσαλονίκης και επειδή ο διαγωνισμός «απέβη άγονος, επειδή απορρίφθηκαν οι προσφορές όλων των διαγωνιζομένων», καταλήξαμε να το δώσουμε απευθείας στην εταιρεία που αναφέρουμε πιο πάνω.
Καταλαβαίνετε ότι με 30.000 ευρώ, θα περίμενε κανείς κάτι πιο… εντυπωσιακό τουλάχιστον!
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΔΩ
Και επειδή κάτι τέτοια δεν μένουν ασχολίαστα από τους πολίτες, απολαύστε μερικά “τιτιβίσματα” στο “Χ” για το νέο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης…