Η χώρα πλέον παραδίδει σε ιδιώτες και ξένους μάλιστα όλες τις βασικές υποδομές της και μοιάζει με Λατινοανερικανικη μπανανία του 1960…

Το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων που περιλαμβάνεται στο πακέτο αυτό είναι και η τελευταία μεγάλη υποδομή της περιοχής που παρέμενε υπό κρατικό έλεγχο.

Η Εγνατία έχει περάσει στην ΤΕΡΝΑ, η Ιόνια εξ αρχής ανήκει στον παραχωρησιούχο ενώ το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και οι λοιπές εγκαταστάσεις ελέγχονται από τον  Ιταλικό όμιλο του Grimaldi.

Σύμφωνα με πληροφορίες  που δημοσιεύει το ypodomes.com η προκήρυξη για τα αεροδρόμια αναμένεται να βγει στον αέρα πριν το τέλος του έτους.

Αυτό που έχει ξεκαθαρίσει είναι πως τα 22 αεροδρόμια θα μπουν σε ένα cluster και δεν θα υπάρξει διαχωρισμός τους δύο ή τρεις ομάδες όπως έγινε με τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε τελικά η Fraport Greece.

Τα 22 αεροδρόμια που μπαίνουν σε τροχιά παραχώρησης είναι τα εξής: Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη. Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για μικρά αεροδρόμια που δεν έχουν σημαντικό εμπορικό ενδιαφέρον, έχουν όμως σημαντικό κοινωνικό αντίκτυπο στην ζωή των κατοίκων των περιοχών που λειτουργούν.

Τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια ολοκληρώνουν την σειρά διαγωνισμών με την οποία ιδιωτικοποιούνται στο σύνολο τους τα κρατικά αεροδρόμια της χώρας. Η αρχή έγινε με το αεροδρόμιο της Αθήνας την δεκαετία του 1990, ακολούθησαν το 2017 τα 14 Περιφερειακά αεροδρόμια, το 2019 το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και το 2022 το αεροδρόμιο Καλαμάτας.