Από την έναρξη λειτουργίας της νέας ψηφιακής πλατφόρμας id.gov.gr, οι πολίτες έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρον για την προγραμματισμένη έκδοση ταυτοτήτων. Μέχρι στιγμής, έχουν κλειστεί 56.205 ραντεβού από τα σχεδόν 422.000 που είναι διαθέσιμα έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Η διαδικασία είναι απλή και φιλική προς τον χρήστη. Ο πολίτης επιλέγει την Αρχή Έκδοσης με βάση τη μόνιμη ή προσωρινή του διεύθυνση στην Ελλάδα και καθορίζει συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη διαθέσιμη λίστα, ώστε να εξυπηρετηθεί αυτοπροσώπως. Τα στοιχεία του αντλούνται αυτόματα από το Μητρώο Πολιτών και το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Σε περίπτωση που τα στοιχεία δεν είναι ενημερωμένα στο ΕΜΕπ, ο πολίτης θα πρέπει είτε να τα επικαιροποιήσει επιτόπου είτε να τα συμπληρώσει κατά δήλωση.


* Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.

* Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.

* Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας, ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικ

* Με την ολοκλήρωση της υποβολής του αιτήματος λαμβάνει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) με τις βασικές πληροφορίες για τη διεκπεραίωση του ραντεβού, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας της Αρχής Έκδοσης που έχει επιλέξει.

* Το αίτημα προγραμματισμού του ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί ή να υποβληθεί εκ νέου, το αργότερο μία (1) ώρα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού.

* Σε διάφορα διαστήματα πριν την έναρξη του προγραμματισμένου ραντεβού, ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει από την πλατφόρμα μήνυμα υπενθύμισης στο email που έχει δηλώσει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά για την περίπτωση απώλειας ή κλοπής του Αστυνομικού Δελτίου Ταυτότητας, ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με την αρμόδια Αρχή Έκδοσης, βάσει της διεύθυνσης μόνιμης ή προσωρινής διαμονής του στην Ελλάδα και να ζητήσει τηλεφωνικώς τον προγραμματισμό ραντεβού για την έκδοση νέου Δελτίου Ταυτότητας.

Στον παρακάτω πίνακα φαίνεται ένα στατιστικό δείγμα ανά περιφέρεια:

karditsastakra