Τώρα πως θα γίνονται όλα αυτά μαζι και ταυτοχρόνως και κωπηλάτες και αλιείς, διαβάστε την αποκάλυψη του Ιωάννου..Θυμίζουμε -συνωδά του ΡΕΠΟΡΤΑΖ που ακολουθεί-ότι πολύ πρόσφατα η Περιφέρεια Ηπείρου όρισε το λιμάνι του Περάματος, στο οποίο σε λίγο με την πτώση των νερών και μέχρι τον Νοέμβριο περίπου δεν θα περνάει ούτε..καΐκι, ως «πιάτσα» των πλωτων Ταξι ενώ είναι και χώρος του φερόμενου υδατοδρομίου για τα υδροπλάνα! Και μη χειρότερα..

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η λύση του αεροδρομίου είχε προαναγγελθεί πριν από μερικούς μήνες και επισημοποιήθηκε πλέον με ανακοινώσεις που έκανε ο Διευθύνων της Hellenic Seaplanes και των υδατοδρομίων Hellenic Water Airports Νικόλας Χαραλάμπους.

Ο ίδιος ανέφερε ότι οι πτήσεις που θα συνδέσουν σε αυτή την φάση τα  Ιωάννινα με την Κέρκυρα, τους Παξούς και τα Διαπόντια Νησιά θα ξεκινήσουν σε λίγες εβδομάδες.

Οι πτήσεις από και προς την Κέρκυρα θα γίνονται δύο φορές πρωί και βράδυ, σε καθημερινή βάση και ενδιάμεσα θα υπάρξουν πτήσεις προς τους Παξούς και τα διαπόντια νησιά.

Σκοπός είναι να διατηρηθούν όλη την διάρκεια του έτους με υδροπλάνα των 12 ή των 19 θέσεων ανάλογα με την ζήτηση που θα υπάρξει.

Το κόστος του εισιτηρίου, όπως ανέφερε ο κ. Χαραλάμπους δεν έχει καθοριστεί ακόμη για τις συγκεκριμένες γραμμές, όμως γενικότερα υπολογίζεται στα 70 με 75 ευρώ για πτήση διάρκειας μισής ώρας.

«Τα Ιωάννινα τα είχαμε εξ αρχής μέσα στο πλάνο μας. Ευτυχώς που υπάρχει το αεροδρόμιο το οποίο θα χρησιμοποιήσουμε ως βάση μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία για την αδειοδότηση του υδατοδρομίου. Η χρήση του αεροδρομίου δεν έχει προβλήματα και δεν απαιτεί ειδικές αδειοδοτήσεις. Το υδροπλάνο είναι αμφίβιο και στην περίπτωση  της γραμμής Ιωαννίνων- Κέρκυρας θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύστημα» ανέφερε ο κ. Χαραλάμπους στις δηλώσεις του.

Σκοπός της εταιρείας είναι να συμβάλλει από την πλευρά της σε ένα νέο τουριστικό προιόν ενώ στα πλάνα της είναι η σύνδεση των  Ιωαννίνων και με άλλους προορισμούς στο Ιόνια και την Δυτική Ελλάδα.

Σε ότι αφορά την αδειοδότηση του υδατοδρομίου ήδη έχουν συμπληρωθεί τρία χρόνια από την υποβολή του σχετικού φακέλου στο Υπουργείο Οικονομικών το οποίο πρόσφατα ζήτησε κάποια επιπλέον στοιχεία για να προχωρήσει στην παραχώρηση.

Θεωρητικά η διαδικασία αυτή είναι πιθανό να ολοκληρωθεί ως το τέλος του καλοκαιριού. Η περιβαλλοντική αδειοδότηση ήδη έχει δοθεί οπότε δεν υπάρχουν άλλα εμπόδια ή λόγοι για καθυστερήσεις.